Obserwatorzy

czwartek, 6 lutego 2014

Czapka

Witam milutko. Ostatnio zauważyłam że dużo ludzi oszalało na punkcie czapek Myboshi szczególnie narciarze. Postanowiłam że i ja takową sobie zrobię. Długo szukałam po internecie wzoru aż w końcu trafiłam na youtube na filmik. I tak krok po kroku powstała moja pierwsza w życiu szydełkowa czapka. Ale ja oczywiście chciałam mieć oryginalną więc na allegro zamówiłam sobie zestaw do zrobienia takiej czapy w skład którego wchodzi: włóczka, szydełko, instrukcja (po niemiecku) i naszywka. Przesyłkę dostałam wczoraj a dziś zabieram się do pracy. Na razie wstawiam tą co zrobiłam wczoraj z resztek włóczki jakie znalazłam w domciu, ale podejrzewam że to nie będzie koniec mojej przygody z tymi czapkami.
Jeśli ktoś chce zamówić taki zestaw to na allegro znajdzie pod My Boshi zestaw do szydełkowania, na internecie można też kupić włóczkę po 12zł za motek. Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz