Obserwatorzy

poniedziałek, 10 marca 2014

Wszystkiego po trochu

Witam. Ostatnio postanowiłam zrobić porządek ze zdjęciami w moim komputerze i po drodze natrafiłam na zdjęcia obrazów które kiedyś wyszyłam. Na ostatnich warsztatach ozdabiałyśmy plastikowe jajka techniką decoupage i jeszcze troszkę zrobiłam w domciu no i oczywiście w końcu skończyłam koszyczek na szydełku który zaczęłam w trakcie choroby, jednym słowem mówiąc wszystkie wrony za ogony, a że za oknem pogoda jak dzwon to teraz więcej czasu będę spędzała w ogrodzie bo porządki wiosenne czas zacząć to postanowiłam pochwalić się tymi moimi wypocinkami bo rękodziełem zajmować się będę w przerwach ogrodowych.

 Moje obrazy
 Jajka wykonane w domu







 Powyżej nasze prace z warsztatów, moje i Weroniki

I wreszcie ukończony koszyczek. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz